Søk i denne bloggen

torsdag 24. juni 2010

Sommer i Tversted


Hei på dere!
Lenge siden jeg har vært på bloggen nå, men i dag skal jeg fortelle om en uke i Danmark. Vi reiste til feriehuset på søndag med Superspeed. Mormor og morfar var også med.

Det var en fin båt med mye god mat!

Her ser du mamma og meg i restauranten.










I Danmark har vi vært i noe som heter Fun Park. Der klappet jeg en ilder og en hest. Det var også kaniner og noen litt skumle geiter der. Så hadde de en fin sandkasse og noen fine vipper.
















Vi har gått mange turer og jeg har vært flink til å stå opp om morgenen. Ikke noen grunn til å sove bort ferien nei.

















Torsdag var vi i Gamle Skagen og spiste på Ruths Hotel. Der var det fint og jeg ble godt kjent med de som jobbet der. Fikk biff og is.







I dag skal mamma og jeg hjem igjen. Gleder meg til å hilse på pappan min som jeg ikke har sett på nesten en uke!

Vi snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar