Søk i denne bloggen

søndag 30. august 2009

Langhelg hos mormor og morfar 27. - 30/8-2009




Torsdag kveld kom jeg på overnattingsbesøk hos mormor og morfar i Tiurveien. Mamma og pappa skulle til London og tenk - jeg fikk ikke bli med :-(


Men jeg hadde det moro på Konnerud også, bortsett fra at de prøvde å legge meg når jeg ikke ville... Fredag var mormor og jeg alene hjemme hele formiddagen, men på kvelden kom onkel Christian på besøk. Han var det jammen lenge siden jeg hadde sett - kjente'n nesten ikke igjen jeg.. Lørdag tok vi en tur til byen og spiste lunsj på Pigen og etterpå dro vi på tur til Ikea. Der er jeg jo godt kjent og koste meg. Jeg tror shopping er midt i blinken for meg. Søndag ble det trilletur til Skioldhytta. Mormor og morfar spiste vafler men jeg fikk ingenting. Så jeg tok meg en liten lur i stedet - som du ser på bildet. På Kinnerud hilste jeg på noen sauer. De snuste fælt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar