Søk i denne bloggen

tirsdag 7. juli 2009

Juli 2009



Jeg blir døpt!

Søndag 26. juli tok mamma og pappa meg med til Skoger gamle kirke.
Der ble jeg døpt av presten.
Etterpå skreik jeg litt også tok jeg meg en powernap i bilstolen.
Etterpå dro vi hjem sammen med famile og venner.
De spiste karbonader og kylling, laks, roastbeef og masse gode kaker. Jeg fikk bare den kjedelige melka :-(
Mormor og onkel Christian holdt taler og sa at jeg var ei fin jente.
Jeg fikk mange fine presanger!

Fadderne mine var:
Christian Melsom Andresen, Espen Alsaker Nøstdahl, Susanne Finsrud, Thomas Kirkevollen og Mette Holta.









Sommerferien var slutt og vi reiste hjem igjen med Superspeed2. Jeg var litt ergelig for at ferien var slutt så jeg skreik hele veien fra Tversted til Hirtshals.








12. juli 2009

Legevakten
I dag var jeg på legevakten for første gang. Mamma var bekymret for jeg hadde ikke spist noe særlig på et par dager. Og det ligner jo ikke meg! De sa jeg hadde urinveisinfeksjon. Nå blir jeg nok bedre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar